خانومانه
مهم ترین مزایا نوشیدن آب لیموترش
نوشته شده توسط خانومانه در ساعت 10:40

اگر صبح خود را با آب ولرم و لیموترش شروع نمی کنید، قطعا برخی از مزیت های سلامتی را از دست داده اید؛ روز خود را با آب لیموترش شروع کنید! لیموترش سرشار از آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی همچون پتاسیم، کلسیم، فیبر پکتین، ویتامین C، مقداری ویتامین A و آهن می باشد. در این مطلب خانومانه به ۱۳ دلیل برای نوشیدن آب لیموترش اشاره خواهیم کرد. یک لیوان آب ولرم به همراه نصف یک عدد لیموترش یک پاک کننده طبیعی ساده و سالم برای بدن می باشد، روح و روان را زنده می کند و راهی عالی برای شروع روز شما می باشد.

 

13 مزیت نوشیدن آب لیموترش



:: موضوعات مرتبط: سلامت و تغذیه، ،
:: برچسب‌ها: آب لیموترش, خواص آب و لیموترش, خواص لیموترش,
۷ ورزش چشمی آسان برای تقویت بینایی
نوشته شده توسط خانومانه در ساعت 10:9

آیا کار شما خیره شدن به صفحه مانیتور و یا هر صفحه دیجیتال دیگری است؟! آیا در پایان روز چشم های شما احساس خستگی و سنگینی می کند؟! آیا اغلب پس از بلند شدن از پشت صفحه نمایش سردرد دارید؟! اگر پاسخ شما مثبت است، باید از چشم های خود بهتر مراقبت کنید! روش های زیادی برای کاهش خستگی چشم ها وجود دارد که موثرترین آن ها ورزش های چشمی است. شما می توانید حداقل ۱۰ دقیقه از شبانه روز را به ورزش های مخصوص چشم اختصاص دهید. این روزها هم بچه ها و هم بزرگسالان بخش زیادی از شبانه روز را در مقابل صفحه نمایش می گذرانند و این بدان معنی است که هر دو گروه می توانند از این ورزش های ساده چشمی استفاده کنند. در این مطلب خانومانه به تعدادی از ورزش های چشمی و مزیت های انجام منظم این ورزش ها اشاره خواهیم کرد.

 

7 ورزش چشمی آسان برای تقویت بینایی



:: موضوعات مرتبط: سلامت و تغذیه، ،
:: برچسب‌ها: تقویت بینایی, خستگی چشم, سلامت چشم, ورزش چشم,
شگفت انگیزترین آبمیوه ها برای رفع یبوست!
نوشته شده توسط خانومانه در ساعت 11:15

یبوست به شرایطی گفته می شود که در آن حرکات روده به کندی صورت می گیرد و عبور مدفوع دشوار انجام می شود. با این حال، این وضعیت اگر دائمی نباشد، تهدیدکننده زندگی نیست و با ایجاد تغییراتی در سبک زندگی می توان آن را درمان کرد. ملین ها به تسکین این شرایط بسیار کمک می کنند اما این درمان کوتاه مدت است و ممکن است عوارض جانبی به همراه داشته باشد. برای درمان یبوست می توانید داروهای خانگی را امتحان کنید! داروهای طبیعی و سالم. در این مطلب خانومانه در مورد آبمیوه های خانگی برای درمان یبوست، مقدار مصرف آن ها و فواید هر یک صحبت خواهیم کرد.

 

7 آبمیوه شگفت انگیز برای رفع یبوست



:: موضوعات مرتبط: سلامت و تغذیه، ،
:: برچسب‌ها: آبمیوه طبیعی, درمان خانگی یبوست, درمان یبوست, رفع یبوست, ملین, یبوست,
۱۳ خاصیت مصرف سیر خام
نوشته شده توسط خانومانه در ساعت 11:45

سیر یکی از رایج ترین مواد غذایی مورد استفاده در سراسر جهان است. این ماده علاوه بر استفاده در انواع مختلف غذاها، خواص سلامتی بی شمار آن می باشد. سیر حاوی مواد معدنی، ویتامین ها و  عناصری است که به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند. در حقیقت، نحوه مصرف سیر می تواند فوایدی داشته باشد که به بهبود جنبه های مختلف زندگی شما از مبارزه با افسردگی تا تصفیه خون کمک کند. در این مطلب خانومانه به مهم ترین خواص دارویی سیر اشاره خواهیم کرد.

 

خواص مصرف سیر خام_1



:: موضوعات مرتبط: سلامت و تغذیه، ،
:: برچسب‌ها: خواص سیر, خواص سیر خام, سیر,
آیا بیسکویت دایجستیو برای سلامتی مفید است؟
نوشته شده توسط خانومانه در ساعت 10:47

آیا شما هم خوردن بیسکویت دایجستیو را به همراه چای دوست دارید؟! آیا بیسکویت های دایجستیو واقعا به هضم کمک می کند؟! آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که این بیسکویت ها سالم هستند یا خیر؟! اگر به این موضوع فکر نکرده اید، این مطلب خانومانه برای شما مفید خواهد بود.

 

آیا بیسکویت دایجستیو برای سلامتی مفید است؟



:: موضوعات مرتبط: سلامت و تغذیه، ،
:: برچسب‌ها: بیسکویت, بیسکویت دایجستیو, بیسکویت سالم, مزایا بیسکویت دایجستیو, مضرات بیسکویت دایجستیو,
۱۰ نوع ساندویچ سالم برای کاهش وزن
نوشته شده توسط خانومانه در ساعت 12:43

ساندویچ ها، از آن دسته مواد غذایی هستند که به راحتی قابل تهیه می باشند و در کنار آن لذت خوردن غذای سالم را نیز برای شما فراهم می کند. وقتی که در محل کار خود هستید و یا می خواهید به یک جلسه فوری بروید، کافی است یک لقمه کوچک از ساندویچ را میل کنید! ساندویچ های سالم نه تنها ارزش غذایی را فراهم می کند بلکه برخی از آن ها می توانند به کاهش وزن نیز کمک کند. در این مطلب سایت خانومانه با ۱۰ نوع ساندویچ سالم آشنا خواهید شد که می تواند به کاهش وزن شما کمک کند. این ساندویچ ها را می توانید به عنوان میان وعده و یا برای وعده صبحانه امتحان کنید. این نکته را به یاد داشته باشید که اگر به دنبال وزن ایده آل هستید، در کنار رژیم غذایی سالم باید یک رژیم ورزشی مناسب را دنبال کنید.

 

10 نوع ساندویچ سالم برای کاهش وزن



:: موضوعات مرتبط: سلامت و تغذیه، ،
:: برچسب‌ها: رژیم غذایی سالم, رژیم کاهش وزن, ساندویچ, ساندویچ سالم, کاهش وزن,
جلوگیری از ایجاد لکه چای و قهوه روی دندان!
نوشته شده توسط خانومانه در ساعت 11:45

وقتی پای نوشیدنی به میان می آید، هیچ چیزی ارزشمندتر و خوش طعم تر از قهوه نیست! یک نوشیدنی گرم که باعث می شود در تمام طول روز سرحال باشید. در تمام جهان، کمتر کسی پیدا می شود که از خوردن قهوه لذت نبرد. متاسفانه قهوه و دیگر نوشیدنی های کافئین دار همچون چای حاوی مقادیر زیادی تانن هستند؛ ماده ای که باعث می گردد رنگ نوشیدنی به دندان ها بچسبد و لکه هایی را بر روی آن به جای می گذارد. اگر حاضر نیستید نوشیدن قهوه و چای را ترک کنید و در عین حال، نمی خواهید دندان های زردی داشته باشید و سلامت دندان ها برایتان مهم است، در این مطلب خانومانه همراه ما باشید تا به شما بگوییم چگونه از بروز این لکه ها جلوگیری کنید.

 

جلوگیری از ایجاد لکه چای و قهوه روی دندان



:: موضوعات مرتبط: سلامت و تغذیه، ،
:: برچسب‌ها: بهداشت دندان, تیرگی دندان, چای, زردی دندان, سلامت دندان, قهوه, نوشیدنی کافئین دار,
اسموتی های سبز بهترین انتخاب برای کاهش وزن!
نوشته شده توسط خانومانه در ساعت 11:39

اسموتی های سبز گزینه ای عالی برای کاهش وزن و پاکسازی بدن می باشند. مهم تر از همه این که این نوشیدنی ها بسیار خوش طعم هستند و می توان از آن ها برای شروع یک روز پر انرژی استفاده نمود. این اسموتی ها حاوی مقادیر زیادی پروتئین و مواد معدنی است که منجر به سوزاندن چربی ها به طور طبیعی می گردد. قطعا بعد از نوشیدن این اسموتی سبز، احساس رضایت فراوانی خواهید داشت که این چنین به حفظ سلامت خود اهمیت می دهید. ترکیب این اسموتی ها با میوه، پروتئین، شیر و ماست تحریک کننده سیستم ایمنی است و سایر مواد مغذی موجود در آن به کاهش وزن شما کمک می کند. در این مطلب سایت خانومانه به شما خواهیم گفت این اسموتی ها چگونه به کاهش وزن کمک خواهند کرد.

 

بهترین اسموتی های سبز برای کاهش وزن!



:: موضوعات مرتبط: سلامت و تغذیه، ،
:: برچسب‌ها: اسموتی رژیمی, اسموتی سبز, اسموتی لاغری, رژیم لاغری, کاهش وزن, لاغری, نوشیدنی لاغری,
آیا نوشیدن قهوه به کاهش وزن کمک می کند؟
نوشته شده توسط خانومانه در ساعت 11:32

یکی از بهترین روش ها برای شروع یک روز خوب، نوشیدن یک فنجان قهوه خوش طعم است که نه تنها شما را سرحال و شاداب می کند بلکه طبق گفته متخصصان و محققان به کاهش وزن شما نیز کمک فراوانی می نماید. به گفته Chris Kilham استاد دانشگاه ماساچوست، قهوه حاوی تعداد زیادی ترکیبات با منشا طبیعی است (از جمله آنتی اکسیدان ها) که از بیماری هایی همچون افسردگی خفیف و پارکینسون جلوگیری می کند. در این مطلب خانومانه به هر آنچه که نیاز است در مورد قهوه و نوشیدن آن بدانید اشاره خواهیم کرد.

 

آیا نوشیدن قهوه به کاهش وزن کمک می کند؟



:: موضوعات مرتبط: سلامت و تغذیه، ،
:: برچسب‌ها: خواص قهوه, قهوه, کاهش وزن, کاهش وزن با قهوه, مضرات قهوه, نوشیدنی کافئین دار,
بهترین درمان های خانگی برای سرماخوردگی
نوشته شده توسط خانومانه در ساعت 12:0

سرماخوردگی بیشتر در فصل زمستان رایج است اما در فصول دیگر سال نیز دیده می شود. هنگامی که علائمی همانند آبریزش بینی، گلودرد و سرفه را تجربه می کنیم، به طور حتم می دانیم که دچار سرماخوردگی شده ایم. اگرچه، درمان قطعی برای سرماخوردگی وجود ندارد اما بسیاری از درمان ها و داروهای سرماخوردگی با پشتیبانی علمی وجود دارد که می توانند به شما احساس بهتری دهند. در این مطلب سایت خانومانه بهترین راه کارهای درمان سرماخوردگی را معرفی می کنیم که به شما کمک خواهند کرد و به سوالات متداول درمورد سرماخوردگی پاسخ خواهیم داد.

 

بهترین درمان های خانگی برای سرماخوردگی



:: موضوعات مرتبط: سلامت و تغذیه، ،
:: برچسب‌ها: آبریزش بینی, آنفولانزا, درمان خانگی سرماخوردگی, سرفه, سرماخوردگی, گلودرد,
بهترین مکمل های غذایی برای کاهش وزن
نوشته شده توسط خانومانه در ساعت 13:47

یک رژیم غذایی متعادل و در کنار آن ورزش برای کاهش وزن و سالم ماندن بسیار مهم و ضروری است. با این حال، برخی از مکمل های غذایی برای کاهش وزن وجود دارند که می توانند به هنگام تلاش شما برای کاهش وزن به شما انگیزه دهند. توجه به این نکته حائز اهمیت است که شما هرگز نباید قبل از مشورت با پزشک، مکمل مصرف نمایید. یک متخصص تنها شخصی است که می تواند برای شما و متابولیسم بدن شما یک مکمل ایده آل تجویز نماید. علاوه براین، در هنگام مصرف هرگونه مکمل، حتما دستورالعمل های مناسب را برای تاثیر بیشتر رعایت نمایید. اما آیا شما برای کاهش وزن به مکمل های طبیعی نیز نیاز دارید؟! اگر چنین است، جای درستی را انتخاب کرده اید؛ در این مطلب سایت خانومانه اطلاعاتی را در مورد بهترین مکمل های غذایی برای کاهش وزن معرفی خواهیم کرد.

 

بهترین مکمل های غذایی برای کاهش وزن



:: موضوعات مرتبط: سلامت و تغذیه، ،
:: برچسب‌ها: رژیم غذایی, سلامت بدن, کاهش وزن, مکمل طبیعی, مکمل غذایی, مکمل غذایی لاغری, مکمل لاغری,
آیا پیاز خام برای سرماخوردگی مناسب است؟
نوشته شده توسط خانومانه در ساعت 12:22

خانومانه: استفاده از پیاز برای مقابله با بیماری ها ایده جدیدی نیست؛ مردم قرن هاست که از پیاز برای درمان تب، آنفولانزا، سرماخوردگی و انواع سرفه ها استفاده می کنند. پیاز به دلیل کمک به کاهش التهاب و درد مفاصل نیز بسیار شناخته شده است. پزشکان آیورودیک و هومئوپاتی با استفاده از قدرت درمانی پیاز و سایر داروهای تقویت کننده ایمنی بدن، انواع بیماری ها و ویروس ها را از بین می برند. اعتقاد بر این است که پیاز قرمز در مقایسه با پیاز سفید بهتر عمل می کنند. پیازهای زرد قابل پذیرش هستند اما پیاز قرمز بهترین نوع پیاز می باشد.

 

آیا پیاز خام برای سرماخوردگی مناسب است؟



:: موضوعات مرتبط: سلامت و تغذیه، ،
:: برچسب‌ها: آنفولانزا, پیاز, درمان خانگی سرماخوردگی, درمان سرماخوردگی, سرفه, سرماخوردگی,
بهترین داروهای خانگی برای ضخیم شدن موها
نوشته شده توسط خانومانه در ساعت 15:26

موهای نازک معمولاً در مردان بیشتر به چشم می خورد، البته در زنان و کودکان نیز می توان شاهد آن بود. نازک شدن موها در واقع نازک بودن هر یک از تارهای مو است که این امر موجب ریزش مو و کاهش حجم موها می شود. اگرچه ریزش ۱۰۰ تار مو در روز امری طبیعی است، اما کسانی که با این مشکل مواجهند می دانند که ریزش شدید مو می تواند باعث نمایان شدن بعضی از قسمت های سر شود. علاوه بر آن، اگرچه بعضی موارد ریزش مو موقتی است اما اگر از موقتی بودن خارج شود مشکلاتی را برای فرد به همراه دارد و گاهی ممکن است به از دست دادن اعتماد به نفس او منجر شود. اما در حال حاضر داروهای درمانی و محصولاتی وجود دارند که به کمک خواص آن ها می توان مو را در برابر نازک شدن تقویت نمود. در میان این محصولات می توان داروهای طبیعی را نیز یافت که به راحتی مو را ضخیم می کنند و ریزش آن را کاهش می دهند. اگرچه رژیم غذایی نقش زیادی در جلوگیری از نازک بودن موها دارد اما می توانیم با درمان های موضعی نیز مواد مغذی را به مو برسانیم. در این مطلب سایت خانومانه به ۵ داروی طبیعی و خانگی برای ضخیم شدن موهای نازک اشاره خواهیم کرد.

 

5 داروی خانگی برای ضخیم شدن موهای نازک



:: موضوعات مرتبط: سلامت و تغذیه، ،
:: برچسب‌ها: تقویت مو, جلوگیری از ریزش مو, درمان ریزش مو, رشد مو, ریزش مو, سلامت مو, ضخیم شدن مو, موهای نازک,
دتاکس سوپ عدس و خواص بی نظیر آن!
نوشته شده توسط خانومانه در ساعت 13:6

خانومانه: دتاکس سوپ عدس یک غذای ساده، دلچسب و در عین حال سالم و مغذی است که برای سلامت دستگاه گوارش و کبد بسیار مفید است. این سوپ وگان برای روزهای سرد زمستان بسیار گزینه مناسبی است. اما چرا به این سوپ طلایی، لقب سم زدا را می دهند؟! به دلیل وجود مواد مغذی و سالمی که در ترکیب آن به کار می رود. بیایید با هم نگاهی به مواد اصلی این سوپ بیندازیم:

 

دتاکس سوپ عدس



:: موضوعات مرتبط: آشپزخانه، سلامت و تغذیه، ،
:: برچسب‌ها: دتاکس, دتاکس سوپ عدس, سم زدا, سوپ, سوپ عدس, وگان,
زنان، قلب آن ها و استرس!
نوشته شده توسط خانومانه در ساعت 15:27

خانومانه: زمانی که زنان دچار حمله قلبی می شوند، نسبت به مردان دیرتر می توانند به حالت اول زندگی خود برگردند و دردهای بیشتری را متحمل می شوند. به نظر می آید استرس عامل بروز این مشکل باشد.

 

سلامت قلب زنان و استرس



:: موضوعات مرتبط: سلامت و تغذیه، ،
:: برچسب‌ها: استرس, استرس در زنان, استرس و سلامت قلب, حمله قلبی, سکته قلبی, سلامت بانوان, سلامت زنان, سلامت قلب, سلامت قلب زنان, یائسگی, یائسگی و سلامت قلب,
۶ ماده غذایی مغذی سرشار از منیزیم
نوشته شده توسط خانومانه در ساعت 14:17

منیزیم، ماده معدنی بسیار ضروری برای بدن می باشد که در صدها واکنش شیمیایی در بدن نقش دارد و به شما در حفاظت از سلامتی کمک می نماید. میزان مصرف روزانه منیزیم برای هر فردی ۴۰۰ میلی گرم توصیه شده است، ولی بسیاری از افراد این میزان توصیه شده را روزانه دریافت نمی کنند. با این حال، شما می توانید با شناخت و مصرف مواد غذایی سرشار از منیزیم به راحتی نیاز روزانه خود را برآورده سازید. به همین دلیل، در این مطلب خانومانه به ۶ ماده غذایی سالم و سرشار از منیزیم اشاره خواهیم کرد که مصرف آن ها زندگی شما را تغییر خواهد داد.

 

مواد غذایی حاوی منیزیم



:: موضوعات مرتبط: سلامت و تغذیه، ،
:: برچسب‌ها: آجیل, آووکادو, تغذیه سالم, رژیم غذایی سالم, سبزیجات, سلامت, شکلات تلخ, ماهی, منیزیم, مواد غذایی حاوی منیزیم, میوه,
میوه ها و سبزیجات غنی از پروتئین را بشناسیم!
نوشته شده توسط خانومانه در ساعت 11:14

پروتئین، یک ترکیب اساسی برای سلامت بدن می باشد. وقتی به پروتئین و منابع تامین آن برای بدن فکر می کنیم؛ ناخودآگاه منابع حیوانی به ذهن می آید. منابع حیوانی سرشار از پروتئین هستند با این وجود برای دریافت پروتئین کافی نیازی به هزینه زیاد و مصرف گوشت نمی باشد. جایگزین های فراوانی برای گوشت وجود دارد همچون سبزیجات و میوه ها که می توان به رژیم غذایی خود آن ها را افزود و پروتئین مورد نیاز بدن را تامین نمود. به گفته کارشناسان بهداشت، مقادیر روزانه پروتئین توصیه شده در بزرگسالان حدود ۰٫۸ گرم در هر کیلوگرم وزن بدن می باشد. اما اگر به دنبال ساخت بافت عضلانی هستید، بیشتر از این مقدار بعد از تمرینات ورزشی به شما توصیه می شود. بنابراین، داشتن یک رژیم ثابت از میوه ها و سبزیجات حاوی پروتئین باعث کاهش چربی شکم و افزایش بافت عضلانی می گردد. گذشته از استفاده از پروتئین کافی در رژیم لاغری، جذب پروتئین سبب حفظ ساختار استخوانی می گردد؛ به ویژه با افزایش سن خطر ابتلا به پوکی استخوان کاهش می یابد. در این مطلب سایت خانومانه به معرفی تعدادی از این میوه ها و سبزیجات سرشاز از پروتئین خواهیم پرداخت.

 

میوه ها و سبزیجات سرشار از پروتئین



:: موضوعات مرتبط: سلامت و تغذیه، ،
:: برچسب‌ها: پروتئین, پروتئین حیوانی, پروتئین گیاهی, سبزی, سبزیحات حاوی پروتئین, میوه, میوه های حاوی پروتئین,
عادت های نادرست در رعایت بهداشت بانوان
نوشته شده توسط خانومانه در ساعت 9:49

خانومانه: اکثر زنان به بهداشت شخصی خود، به خصوص ناحیه تناسلی توجه زیادی می کنند. ترس از عفونت و بوی بد، زنان را مجبور کرده تا توجه ویژه ای به این ناحیه از بدن خود داشته باشند. با این حال، به منظور از بین بردن هر گونه ترشحات اضافه یا بوی بد، بسیاری از زنان عادت های نادرستی را پیش می گیرند که می تواند به سلامت واژن آسیب برساند. مشکل این جا است که این ناحیه از بدن بسیار حساس است و pH آن می تواند به دلیل استفاده از محصولات شیمیایی، لباس زیرهای نامناسب و دیگر عوامل تغییر کند. به همین دلیل، اگرچه برخی از این کارها به نظرمان بدون مشکل می آید و تصور می کنیم که کاری بهداشتی انجام می دهیم، اما باید بدانیم که چرا این کارها خطرناک هستند و چگونه می توان از آن ها جلوگیری کرد.

 

عادت های نادرست در رعایت بهداشت بانوان



:: موضوعات مرتبط: سلامت و تغذیه، ،
:: برچسب‌ها: بهداشت بانوان, بهداشت زنان, بهداشت فردی, بهداشت واژن, سلامت بانوان, سلامت زنان,
این گیاهان بمب اکسیژن هستند!
نوشته شده توسط خانومانه در ساعت 11:24

خانومانه: همه افراد به دنبال داشتن خانه ای تمیز و باطراوت هستند؛ در حالیکه بخشی از این نظافت بر عهده افراد خانه می باشد، بخشی از آن را نیز می توان به گل ها و گیاهان سپرد. شما می توانید گیاهان خاصی را در محیط خانه پرورش دهید و نگه داری کنید تا از این طریق نیز هوای خانه را پاک و تمیز نگه دارید. خوشبختانه، مطالعات هوای پاک ناسا به ما کمک می کند تا گیاهان مناسب برای تصفیه هوای خانه را بهتر بسناسیم. تصفیه کردن سموم و آلودگی های محیط خانه بسیار مهم می باشد. با قرار گرفتن در معرض سموم و آلاینده ها و تنفس آن ها در تمامی طول روز احتمال بیماری ها افزایش می یابد؛ به همین دلیل است که انتخاب هر چه بیشتر تمیزکننده های طبیعی بسیار ضروری است.

 

گیاهان تصفیه کننده هوا



:: موضوعات مرتبط: سلامت و تغذیه، ،
:: برچسب‌ها: آلودگی هوا, تصفیه هوا, خواص گیاهان, فواید گیاهان, گل آپارتمانی, گیاهان آپارتمانی, گیاهان اکسیژن ساز,
6 داروی طبیعی برای از بین بردن ترک های پوستی
نوشته شده توسط خانومانه در ساعت 11:44

برای کاهش ترک های روی بدن، علاوه بر این که باید به طور مداوم پوست را آب رسانی کرد، موادی را نیز باید استفاده نمود که باعث احیای پوست و تولید کلاژن می شوند. معمولاً ترک های پوستی روی شکم، سینه، بازو، باسن و ران ایجاد می شوند. این ترک ها زمانی ایجاد می شوند که پوست بیش از حد باز می شود و بافت های عمیق کلاژن می شکنند. این ترک ها بسیار رایج هستند و بیشتر در دوران بارداری اتفاق می افتند. البته کاهش شدید وزن در دوران نوجوانی نیز می تواند عامل بروز ترک باشد. ترک ها به رنگ سفید یا قرمز هستند و پوست را به گونه ای نشان می دهند که تصور می کنید پوست کمی زخم است. از نظر زیبایی نیز برای پوست مشکل آفرین است. امروزه محصولات آرایشی و بهداشتی زیادی در بازار وجود دارد که این ترک ها را می پوشانند. اما باید گفت که خوشبختانه داروهای طبیعی نیز برای از بین بردن ترک ها وجود دارد. برای کاهش این ترک ها، باید هر روز پوست را آبرسانی کنید. از طرفی باید آب زیاد بنوشید تا داخل بدن نیز همیشه رطوبت کافی داشته باشد. ورزش نیز یکی از راه ها برای سفت شدن پوست و کاهش ترک ها است. در این مطلب خانومانه می خواهیم به راه های طبیعی برای از بین بردن این ترک های پوستی اشاره کنیم.

 

6 داروی طبیعی برای از بین بردن ترک های پوستی



:: موضوعات مرتبط: سلامت و تغذیه، ،
:: برچسب‌ها: آبرسانی به پوست, پاک‌سازی پوست, پوست, ترک پوستی, رفع ترک های پوستی, زیبایی پوست, سلامت پوست, کلاژن سازی, لایه برداری, مراقبت های پوستی,
۴ اشتباه در استفاده از پد روزانه
نوشته شده توسط خانومانه در ساعت 11:43

بسیاری از بانوان برای آن که لباس زیرشان تمیز و خشک بماند، هر روز غیر از زمان قاعدگی، از پد روزانه استفاده می کنند. اما استفاده هر روز از این پدها می تواند مشکلاتی را به همراه داشته باشد. در این مطلب خانومانه می خواهیم به بیان این مشکلات از نظر پزشکی بپردازیم.

 

4 اشتباه در استفاده از پد روزانه



:: موضوعات مرتبط: سلامت و تغذیه، ،
:: برچسب‌ها: بهداشت زنان, بهداشت فردی, پد بهداشتی بانوان, پد روزانه, سلامت بانوان, سلامت زنان, عفونت واژینال, قاعدگی,
۴ توصیه برای رفع موخوره بدون کوتاهی مو
نوشته شده توسط خانومانه در ساعت 10:19

هیچ کس دوست ندارد که موهای آسیب دیده داشته باشد؛ در دنیای امروز که همه چیز دشوار شده و کار زیاد باعث دغدغه مردم شده است، معمولاً زمان برای مراقبت از مو وجود ندارد. موخوره مشکلی رایج در میان افراد به خصوص خانم ها است. اما نگران نباشید! در این مطلب خانومانه می آموزیم که چگونه از این موخوره ها به راحتی و بدون کوتاه کردن موها رها شویم. ترفندهای عملی و آسانی برای این موضوع وجود دارد که در زیر به آن اشاره می کنیم.

 

4 توصیه برای رفع موخوره بدون کوتاهی مو



:: موضوعات مرتبط: سلامت و تغذیه، ،
:: برچسب‌ها: تقویت مو, درمان موخوره, زیبایی مو, سلامت مو, ماسک مو, مراقبت از مو, موخوره,
آیا شما هم ناخودآگاه ناخن هایتان را می جوید؟
نوشته شده توسط خانومانه در ساعت 12:52

خانومانه: جویدن ناخن عادتی ناپسند است اما در واقع کسانی که این کار را انجام می دهند هم از انجامش لذتی نمی برند؛ چه بسا آن ها خودشان هم بسیار از این موضوع ناراحتند. اما مسئله ی اصلی این جاست که هیچ دلیل روانشناختی مشخصی برای این کار وجود ندارد و تنها در شرایطی که فرد دچار استرس، تنش، نگرانی و عصبی می شود سراغ ناخن هایش می رود و شروع می کند به جویدن آن ها بدون اینکه حتی خودش متوجه شود. همچنین عده ای دیگر بر این باورند که این تنها یک عادت بد رفتاری است که در طی زندگی فرد شکل می گیرد و چندان به شرایط استرس زا بستگی ندارد.

 

آیا شما هم ناخودآگاه ناخن هایتان را می جوید؟



:: موضوعات مرتبط: سلامت و تغذیه، ،
:: برچسب‌ها: بهداشت ناخن, ترک جویدن ناخن, تقویت ناخن, جویدن ناخن, زیبایی ناخن, سلامت ناخن, مراقبت از ناخن, ناخن, ناخن خوردن,
خداحافظی با چربی شکم!
نوشته شده توسط خانومانه در ساعت 10:23

خانومانه: از بین بردن چربی شکم بسیار سخت و دشوار است زیرا همیشه آخرین قسمتی از بدن که چربی از دست می دهد شکم است و این چربی های سرسخت تا آخرین لحظات برای از بین رفتن مقاومت می کنند. بنابراین ممکن است شما هم تمرینات و رژیم های مختلفی را برای خلاص شدن از شر آن ها امتحان کرده باشید، اما متاسفانه بیشتر آن ها نتیجه نمی دهد. اما… ناراحت نباشید! اکنون می توانید با نوشیدن معجون جادویی و شگفت انگیز زیر با این چربی های مزاحم خداحافظی کنید. مصرف این نوشیدنی قبل خواب چربی های شکم را می سوزاند.

 

خداحافظی با چربی شکم!



:: موضوعات مرتبط: سلامت و تغذیه، ،
:: برچسب‌ها: آب کردن چربی شکم, چربی سوزی, چربی شکمی, رژیم لاغری, رژیم غذایی, کاهش وزن, لاغری, نوشیدنی لاغری,
آیا می توان از سرطان سینه جلوگیری کرد؟!
نوشته شده توسط خانومانه در ساعت 19:22

خانومانه: سرطان سینه یکی از سرطان هایی است که در جهان خیلی زود تشخیص داده می شود. این بیماری مزمن زمانی به وجود می آید که سلول های بافت سینه به شکل غیر معمول شروع به رشد می کنند. این سرطان در میان زنان رواج زیادی دارد زیرا عوامل زیادی باعث بروز آن می شود. پیشرفت های پزشکی و تکنولوژیک برای بهبود درمان ها بسیار موثر بوده اند. اما با همه این ها پزشکان توصیه می کنند که نسبت به هر گونه علائمی هوشیار باشید. علاوه بر این، پزشکان پیشنهاد می کنند که یک دسته عادت های درست وجود دارند که خطر ابتلا به این سرطان را به حداقل می رسانند، البته این عادت ها تضمین نمی کنند که هیچ خطری وجود نداشته باشد.

 

آیا می توان از سرطان سینه جلوگیری کرد؟!



:: موضوعات مرتبط: سلامت و تغذیه، ،
:: برچسب‌ها: سرطان سینه, چاقی, سالخوردگی, علائم سرطان سینه, عوامل زیست محیطی, عوامل ژنتیکی, عوامل هورمونی, مصرف الکل, یائسگی زودرس,
۶ مادّه غذایی که سلولیت ایجاد می کنند
نوشته شده توسط خانومانه در ساعت 11:24

در بازار محصولاتی برای از بین بردن سلولیت وجود دارد. اما قبل از آن که بخواهیم به سراغ این محصولات برویم باید از مصرف غذاهایی که باعث به وجود آمدن سلولیت می شوند خودداری کنیم و به جای آن ها از مواد غذایی سالم تر استفاده کنیم. برای مبارزه با سلولیت باید به مقدار مناسب غذا بخوریم، آب بنوشیم، ورزش کنیم و از کرم های ضد سلولیت استفاده کنیم. توصیه های متعددی برای مبارزه با سلولیت ارائه شده است اما مهم ترین آن ها خودداری از مصرف غذاهایی است که باعث ایجاد سلولیت می شوند. در این مطلب خانومانه به این موضوع می پردازیم که کدام یک از غذاها را باید از وعده های غذایی خود حذف کنیم تا مانع از به وجود آمدن سلولیت شویم.

 

6 مادّه غذایی که سلولیت ایجاد می کنند



:: موضوعات مرتبط: سلامت و تغذیه، ،
:: برچسب‌ها: رفع سلولیت, سلولیت, مبارزه با سلولیت, مواد غذایی و سلولیت,
درمان های طبیعی برای ریزش مو
نوشته شده توسط خانومانه در ساعت 10:2

ریزش مو یکی از شایع ترین مشکلات بین افراد است، متخصصان می گویند ریختن بین ۵۰ تا ۱۰۰ تار مو در یک روز طبیعی است. دلایل متعددی می تواند باعث بروز این مشکل شود مانند دلایل هورمونی و استفاده از بعض داروها ولی اگر این ریزش ناشی از یک مشکل جسمی باشد نیاز به معاینه و درمان جدی دارد. اگر شما هم با این مشکل دست و پنجه نرم می کنید و از خرید محصولات گران قیمت برای جلوگیری از ریزش مو نتیجه ای نگرفته اید پیشنهاد خانومانه را از دست ندهید.

 

درمان های طبیعی برای ریزش مو



:: موضوعات مرتبط: سلامت و تغذیه، ،
:: برچسب‌ها: تقویت ریشه مو, درمان طبیعی ریزش مو, ریزش مو در زنان, ریزش موی هورمونی,
۱۷ خاصیت خرمالو برای سلامتی
نوشته شده توسط خانومانه در ساعت 11:18

میوه ها از لحاظ مواد تشکیل دهنده، ویتامین ها و مواد معدنی متفاوت هستند، خرمالو میوه ای بسیار مقوی و پر فایده است که شاید بسیاری از افراد از خواص آن آگاهی نداشته باشند. خرمالو را می توان به صورت های مختلف در سبد غذایی خانواده وارد کرد. به عنوان مثال از خرمالو می توان برای تهیه مربا، ترشی و کیک، دسر و شیرینی استفاده کرد. امروز سایت خانومانه برای شما ۱۷ خاصیت خرمالو را بازگو می کند، با ما همراه باشید.

میوه های قرمز معمولا در بین مردم طرفداران زیادی دارد. خرمالو میوه ای است که نه تنها طعم خوب و شیرینی دارد، بلکه یک منبع بسیار غنی از ویتامین های فراوان و مواد معدنی از جمله ویتامین A، ویتامین C، فسفر، کلسیم و آهن است و در درمان بسیاری از بیماری ها کمک شایانی می کند ولی میوه ای است که کمتر کسی آن را به خوبی می شناسد.

 

17 خاصیت خرمالو برای سلامتی



:: موضوعات مرتبط: سلامت و تغذیه، ،
:: برچسب‌ها: خواص خرمالو, خواص میوه ها,
۱۰ نکته برای کم کردن وزن سریع تر
نوشته شده توسط خانومانه در ساعت 14:42

اگر شما جزء کسانی هستید که از چاقی رنج می برید و از رژیم های مختلف برای کاهش وزن استفاده کرده و نتیجه نگرفته اید، با خواندن این ده نکته وزن خود را سریع کم کنید.

بسیاری از افراد کاهش سریع وزن را کاری اشتباه می دانند و معتقدند کاهش وزن بایستی در مدت طولانی انجام شود تا ماندگارتر باشد. امروزه تحقیقات زیادی در مورد قضیه چاقی و کاهش وزن انجام شده و ثابت شده است کاهش وزن سریع با داشتن انگیزه و اراده قوی پایدار و امکان پذیر است. برای دانستن نکات لازم برای کم کردن وزن با سایت خانومانه همراه باشید.

بسیاری از اوقات خانم ها نیاز به کم کردن وزن سریع دارند، نزدیک عید یا نزدیک عروسی دوست و آشنا اکثر خانم هایی که از چاقی رنج می برند به فکر کاهش وزن افتاده و باید بدانند فقط با انجام تغییرات ساده ای در شیوه زندگی می توانند به این رویای خود دست پیدا کنند.



:: موضوعات مرتبط: سلامت و تغذیه، ،
:: برچسب‌ها: چاقی, رژیم کاهش وزن, کاهش وزن, کم کردن وزن, لاغر شدن سریع, لاغری,

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد